Често задавани въпроси

Какви са начините на плащане при купуване на курсове/програми?

След като избереш курса или програмата, в които би искала да се включиш, можеш да извършиш плащане с банков превод. Моля, плащането да бъде извършено в рамките на 3 работни дни.

Банковите данни са:

ЛОПЕН ЕООД
UniCredit Bulbank
IBAN: BG75UNCR70001524439662
BIC/SWIFT: UNCRBGSF
Основание за плащане: Името на курса

Как ще получа достъп до желания от мен онлайн курс?

В нашия сайт ще намериш курсове и програми. Курсовете не включват срещи на живо. Достъп до тях ще получиш след потвърждение за извършено плащане. Програмите са придружени от срещи на живо с лекторките, по време на които можеш да задаваш своите въпроси и да получиш индивидуална подкрепа. След присъединяване към програмата достъпът към лекциите и видеата ще се отключва поетапно спрямо темите, които разглеждаме.

Задължително ли трябва да имам профил, за да имам достъп до избрания от мен курс?

Преди да поръчаш и платиш избрания от теб курс е необходимо да регистрираш свой профил в нашия сайт.

Колко време ще имам достъп до курса?

Ще имаш осигурен достъп до курса в продължение на шест месеца от стартирането му. Това ще ти позволи да продължиш да надграждаш започнатото и да въведеш промените, които усещаш, че работят за теб с твои темпове и за времето, което ти е необходимо. Целта на този курс е да те подпомогне с информация, практики и подкрепа, които да направят промяната за теб лека, радостна и вдъхновяваща.

Мога ли да гледам курсовете офлайн?

Не, курсовете ни са само с онлайн достъп. Като допълнение към тях ще получаваш по имейл интересни материали като рецепти или полезни съвети, които би могла да използваш и офлайн.